ponedjeljak, 21. studenoga 2011.

Nissan Juke-r sa 480 KS uskoro će žariti stazama


Najbrži crossover na svijetu pokreće 3.8-litreni motor od 480 KS.




Uoči početka službenog testiranja polovicom ovog mjeseca, u javnost su puštene nove fotografije i videosnimke s prvim službenim zvukom 3.8-litrenoga motornog srca Nissana Juke-R od 480 KS. Prozvan najbržim crossoverom na svijetu, Juke-R jedinstveni je konceptni automobil koji spaja snagu, brzinu i upravljanje GT-R-a, Nissanove sportske perjanice, s upadljivim i uzbudljivim izgledom crossovera Jukea.
Slike i kratki filmovi odražavaju izazovan, energičan stil gradskoga buntovnog crossovera, čiji buntovan karakter dodatno naglašava “prijeteća” mat crna boja.

Jedinstvene i dojmljive Jukeove krivulje i linije kriju GT-R-ov 3,8-litreni motor te njegov pogonski sklop i ovjes, čineći ga crossoverom s najviše testosterona na svijetu.

Sila je to s kojom valja računati ne samo kad je riječ o performansama nego i o mišićavom i prijetećem dizajnu. Veliki, provokativni otvori u prednjem odbojniku hlade Juke-R-ov V6 motor s dvostrukim turbopunjačem, a neprimjetni uvučeni kanali na poklopcu motora pomažu pri uvlačenju zraka u kućište motora.
Straga se nalazi dinamično podijeljeno krilo koje supercrossoveru daje potisak, a dvostruke peterokutne ispušne cijevi emitiraju poznatu GT-R-ovu riku. U unutrašnjosti, u središtu preinačene kabine nalazi se Jukeova konzola nadahnuta svijetom motocikala.
Kabina je posve prilagođena izlasku na stazu. Par trkaćih sjedala, kompletni trkaći pojasevi i sigurnosni kavez po trkaćim normama. Juke-R iz GT-R posudio je i upravljač, papučice, instrumente i 17,8-cm ekran s upravljanjem dodirom.

Juke-R nije namijenjen proizvodnji, nego je riječ o posebnom, homologiranom konceptnom automobilu. Razvijaju se samo dvije verzije Jukea-R, jedna s upravljačem na lijevoj i druga na desnoj strani. Prije nego što bude pušten na gradske ceste, čekaju ga testiranja koja počinju tokm sljdećeg mjeseca.

Nema komentara:

Objavi komentar